با توجه به تکنیک های Lash ، چگونه می توان مکمل های مژه را در خانه پاک کرد
این وبلاگ در رابطه با زندگی زناشویی و مسائل مرتبط به آن است .همچنین جدیدترین محصولات جنسی در این وبلاگ معرفی می گردد

آمار مطالب

کل مطالب : 12
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 1
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 38
بازدید سال : 131
بازدید کلی : 2772

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مطالب به روز زناشویی و معرفی جدید ترین محصولات زناشویی و آدرس zanashoi24.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : محمد امینی
تاریخ : چهار شنبه 18 تير 1399
نظرات

نوشته شده توسط آسلی REBECCA و HOLLY RHUE به روز و در تاریخ 23 ژوئن ، 2020
زنی که دارای پسوند مژه برداشته شده در خانه است
دانشکده
در یک سال گذشته ،

لوازم آرایشی به نظر می رسد که اکستنشن مژه تبدیل به خدمات زیبایی دو ژور شده است. روزهای گذشته به روز نیاز به استفاده از مجموعه جدیدی از مژگان کاذب گذشته است ، زیرا پسوندهای مژه می تواند مژگان طولانی تر و کاملتر را به همه بخشد (حتی اگر با آنها به دنیا نیامده باشید). مژه های بلند به اندازه کافی کافی است که هر کسی قانع شود که پول های سخت درآمدی خود را از چنین خدمتی بیرون بکشد. با این وجود ، با برنامه های شلوغ و لیستی از مسئولیت های روزافزون ، ما همیشه نمی توانیم وقت لازم را برای لمس شلاق های خود (یا حذف) داشته باشیم. از این رو این سؤال پیش می آید: آیا می توانید پسوند مژه خود را در خانه بردارید؟

آیا از بین بردن مضرات مژه در خانه آیا بی خطر است؟
ایمن ترین راه (هم برای مضراب های طبیعی و هم برای چشمان شما) برای از بین بردن لک های مژه ، حذف آنها توسط یک متخصص است. در اکثر موارد ، پسوندها با استفاده از چسب درجه جراحی رعایت می شوند ، چیزی که تازه کار نیست باید با آن سر و کار داشته باشد. همچنین گسترش باکتری ها در ناحیه چشم بسیار آسان است ، که یک هنرمند شپش می تواند به راحتی از آن جلوگیری کند (آنها صدها ساعت تمرین دارند ، البته لازم به ذکر نیست تجهیزات مناسب). بنابراین اگر می توانید منتظر دیدن یک حرفه ای باشید ، باید.

اما با این گفته ، ناگزیر شرایطی وجود دارد که نمی توانید وارد سالن شوید تا شلاق شما برداشته شود و ممکن است بخواهید امور را به دست خودتان ببرید. این که آیا شما در قرار ملاقات ها قرار دارید یا از مدتی استفاده نکرده اید و به شما مژگان طبیعی خود را تنفس می دهد ، خوشبختانه چند روش تأیید شده توسط متخصص و بدون آسیب برای برداشتن مژه ها در خانه وجود دارد. فقط به هشدارهای ما در مورد خطرات بهداشتی و ایمنی در مورد گرفتن امور به دست خودتان توجه کنید.

پیش از این ، خرید لوازم آرایشی ما روشهای مورد علاقه متخصصان خود را برای از بین بردن ایمن اکستنشن مژه در منزل ، به علاوه بهترین روشها برای سالم نگه داشتن مژه ها ، گردآوری کرده ایم.

با تجربه ملاقات کنید

فروشگاه لوازم آرایشی

لوازم آرایشی مک

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی

لوازم آرایشی و بهداشتی

محصولات آرایشی

ارایش

لیست لوازم آرایشی

لوازم آرایشی به انگلیسی

فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی

لوازم آرایشی مک

دیجی کالا لوازم آرایشی

لوازم ارایشی مارک

قیمت ست کامل لوازم آرایشی مک

خرید لوازم آرایشی ارزان

Sahara Lotti یک متخصص شلاق و همچنین مدیر عامل و موسس Lashify است ، یک سیستم لوکس داخلی با ضایعات شلاق.
کلمنتینا ریچاردسون یک متخصص مشهور شلاق و ابرو و بنیانگذار Enlish Lashes در شهر نیویورک است.
01
از 05
First Thing's First - در پسوندهای Lash خود انتخاب یا کشیده نکنید
زن در آینه به دنبال
ویلی B. توماس / گیتی
در عجله شتابزده بودن از مایل به خاموش کردن قسمت های اضافی شلاق ، چند نکته اصلی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید قبل از اینکه خودتان این وضعیت را اصلاح کنید ، که در نهایت می تواند آتش سوزی کند. هدف این است که شلاق خود را تا حد ممکن سالم نگه دارید ، بنابراین ضروری است که قبل از اینکه هر کاری را انجام دهید ، بدانید که چه کاری انجام ندهید.

کارشناس مشهور شلاق و ابرو کلمنتینا ریچاردسون که Enlish Lashes را تأسیس کرده است ، بر اهمیت نگه داشتن دستان شما از شلاق خود برای نتایج بهینه تأکید می کند. "هرگز شلاق خود را قطع نکنید و الحاقات شلاق خود را انتخاب نکنید. چیدن بر روی آنها فقط باعث صدمه زدن به ضربه شلاق طبیعی شما خواهد شد ، و پسوندهای شما سرانجام با چرخه شلاق طبیعی شما بیرون می آیند و ریخته می شوند." تا آنجا که ممکن است می توانید با فشار بر روی نیروها ، گزینه های اضافی را خاموش کنید زیرا این می تواند تأثیرات طولانی مدت در بهبود وضعیت ضربه شلاق شما داشته باشد ، و گاهی اوقات می تواند از رشد شلاق های جدید جلوگیری کند.


02
از 05
از یک دوش داغ استفاده کنید تا ضایعات خود را شل کنید
دوش
GEN SADAKANE / EYEEM / GETTY
به یاد داشته باشید که حتی اگر در حمام هستید ، پسوندهای خود را انتخاب نکنید ، چنگ بزنید ، مالش ندهید ، یا نخواهید کشید. در غیر اینصورت ، شما به ضربه شلاق طبیعی و همچنین به چشم خود آسیب می رسانید. شخم زدن می تواند باعث شكستن به شلاقهای موجود شما شود ، ناگفته نماند كه لمس كردن به مژه ها می تواند به سرعت باكتری ها را به خط شلاق شما و اطراف چشم منتقل كند. درعوض ، اگر می خواهید روند پاییز را تسریع کنید ، سعی کنید یک حمام گرم بگیرید. دقیقاً مانند هنرمند شلاق شما باید به شما توصیه کند که شلاقهای خود را خیس نکنید و از بخار جلوگیری کنید تا طول عمر ضربه شلاق شما طولانی تر شود ، انجام کار برعکس می تواند به شل شدن هرگونه صخره ای که هنوز برای خط زندگی شما محفوظ است ، کمک کند.


03
از 05
یا ، استفاده از یک پاک کننده نفتی را شروع کنید
پاک کننده روغن تاچا
پاک کننده روغن Tatcha Camellia 48 دلار
فروشگاه
هر هنرمند باتجربه ای باید به شما بگوید پس از گرفتن مجموعه جدید از پاک کننده های روغنی استفاده نکنید ، زیرا این امر می تواند باعث به خطر افتادن تمامیت چسب شلاق شود و باعث شود که پسوندهای شما زودتر از بین بروند. با این حال ، اگر شما در حال تلاش برای حذف هر نوع پسوند شلاق باقیمانده هستید ، پاک کننده های روغن بهترین دوست شما هستند. سعی کنید روغن را به عنوان اولین قدم در تمیز کردن مایع خود استفاده کنید تا به شل شدن هرگونه ضربه شلاق به شما کمک کند. در حالی که صورت خود را تمیز می کنید ، روغن را با حرکات ملایم و دایره ای حرکت دهید تا به آرامی شروع به حل کردن چسب شلاق کنید. فقط به یاد داشته باشید که این یک معجزه یک شب نیست. حداقل برای چند شب باید از یک پاک کننده روغن استفاده کنید تا الحاقات خود را شل کنید.

04
از 05
سعی کنید از Dissolver چسب شلاق حرفه ای استفاده کنید
شلاق زدن
21 دلار Lashify Melt Away Gossamer Lash Remover
فروشگاه
از آنجا که مژگان شما ظریف است و پوست اطراف چشم شما نیز حساس است ، ضروری است

https://sanykala.com/product-category/category-cosmetic/



تعداد بازدید از این مطلب: 269
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود